tirsdag den 6. marts 2012

Foredrag om råfodring af hunde

Jeg har længe gået med tanken om at vi skulle fodre med BARF til Liva - for de af jer der ikke ved hvad BARF er, så kan jeg fortælle at man fodrer med råt kød og ben.

Der hvor vi går til hundetræning var der et foredrag omkring dette i går aftes, py ha det var godt nok lidt hårdt da det først sluttede da kl. var over 22 og jeg skal helst ligge i min seng omkring kl. 22 da væggeuret ringer kl. 5.30, men heldigvis er det ikke hver dag man er ude at føjte.

Nå men foredraget var meget spændende og vi har besluttet os at gå videre omkring det med at råfodre, så nu skal vi til at finde ud af om det kan hænge sammen økonomisk for vi ved godt det bliver lidt dyrere end det er nu, men spørgsmålet er hvor meget - og så skal vi også være sikker på vi har nok fryseplads til alt det kød vi skal have opbevaret.

Men det må alt andet være mere lækkert for en hund at få lov til at spise forskelligt råt kød og ben istedet for altid at få noget kedeligt tørfoder som jo altid er det samme - det håber vi også Liva vil sætte pris på.

Her putter Liva med sin "lille" elefant


1 kommentar:

  1. Tror jeg helt sikkert på at Liva vil syntes er lækkert. Personligt syntes jeg det tørfoder er så kedeligt :)

    SvarSlet