fredag den 27. april 2012

Dukkehus

For ca. 1½ år siden købte jeg et fint lyserødt dukkehus som jeg havde en drøm om at sætte fint i stand og indrette med de fineste møbler, tapeter osv., men det blev desværre aldrig til mere end drømmen og nu er drømmen der ligesom ikke helt så meget længere.

Det var egentligt noget jeg havde tænkt at jeg kunne hygge mig med og niecen så kunne hjælpe med når hun kom på besøg, nu kommer hun ikke helt så ofte mere for hendes mor og far bor ikke længere sammen så hver anden weekend er hun hos sin far og så har hun en masse hun render til. Men hun bliver også 11 år til sommer så det er nok naturligt nok at hun ikke har helt så meget tid til hendes moster og onkel mere ;-(

Nå men tilbage til dukkehuset, det står faktisk rigtig fint på vores repo på 1. sal, men giver også lidt dårlig samvittighed over at jeg har købt sådan et dyrt dukkehus og så ikke gør alt det ved det som jeg gerne ville, så jeg har besluttet mig til at sætte det til salg i Den Blå Avis og her i eftermiddag kommer der nogle som gerne vil købe det så det er jo helt fantastisk.

Og så kan jeg jo bruge pengene på nogle andre rare ting i stedet ;-)


Knus og kram fra

Lotte

2 kommentarer:

  1. Ååå så fint, de skulle jag gärna velat haft, men kan tänka mej att de e rätt så dyrt ;) Kram Fiddeli

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja dukkehuset er rigtig fint, men når det bare står og jeg ikke fik gjort noget ved det så satte jeg det til salg og jeg fik solgt det for 1000 kr.

      Slet