søndag den 6. maj 2012

Ny logerende

Jeg havde en lidt hyggelig oplevelse i dag, vi var igang med at rydde op i vores skur, det var ikke lige det der var det hyggelige :) nej jeg skulle lægge noget på plads på en reol vi har stående til krukker osv., og sørme om ikke der var en solsort der var igang med at bygge rede på en af hylderne på kanten af en firkantet krukke jeg har :) så der kommer vist ikke blomster i den foreløbig. Det er bare så hyggeligt.
Men selvom det er hyggeligt at følge med i den aktivitet der er nu med redebygning og senere når de kommer med orme til ungerne, så kan jeg ikke lade være med at bekymre mig lidt for Liva render jo rundt ude i haven hele tiden, og hun er meget interesseret i fuglene, nå men mon ikke solsortemor har taget højde for det inden hun gik igang?


2 kommentarer:

  1. Aii men det er så hyggeligt med små fugleunger i haven:-) Hos os er der også reder, jeg krydser fingre for at det går med både kat og hund... men det er jo nok værst med katten

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig hyggeligt at følge med i den aktivitet der er omkring sådan en rede. Jeg håber bare ikke Liva vil forstyrre dem alt for meget ;-) vi bor i et lille rækkehus og haven er også meget lille, men jeg må gå ud fra fuglemor har følt der ikke er nogen fare ellers ville hun jo nok have fundet et andet sted at bygge rede.

      Jeg tror også jeg ville være endnu mere nervøs med en kat, uhhhh

      Knus og kram

      Slet