onsdag den 9. maj 2012

Så knækkede jeg koden

Jeg har simpelthen været ved at gå ud at mit gode skind, i fødselsdagsgave fik jeg en ny mobiltelefon som jeg er rigtig glad for og det er bare super super nemt at blogge fra den, men men men og der er jo altid et men for de billeder jeg tog med min mobiltelefon så mildest talt forfærdelige ud, sådan så de ud inden jeg knækkede koden:


Jeg havde været inde i indstillingerne på min telefon for at sætte billederne til at være medium størrelse for at de ikke fyldte for meget på bloggen (de kunne ikke være inden for de rammer der var sat). Nå men jeg prøvede at vælge indstillingen original i stedet for (efter at have prøvet alverdens andre ting) og vupti nu ser billederne bare perfekte ud, dog fylder de lidt mere på bloggen når jeg sætter dem ind via mobilen, så jeg måtte lige ind og sætte en ny skabelon ind - men det er jo det mindste.

Py ha jeg er så glad for det endelig lykkedes, en af grundene til at jeg ønskede mig en ny mobiltelefon i fødselsdagsgave var netop at det skulle være super nemt at tage billeder og lægge ind på min blog, for jeg var ikke så god til det med at få taget billeder med kameraet og så finde ledninger frem og overføre dem til computeren og så først lægge dem ind - det var alt for besværligt synes jeg og så fik jeg bare ikke rigtig gjort det så ofte som jeg gerne ville - så jeg er bare glad glad glad for nu ser billederne sådan her ud, det er lidt pænere ikk'?:


2 kommentarer:

  1. Jeps -det er klart bedre. Sjovt mønster på det første foto (;

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det ser lidt sjovt ud med det mønster, selvom det bestemt ikke var særlig sjovt at jeg fik sådan nogle mærkelige billeder hver gang jeg lagde dem ud fra min mobiltelefon - men heldigvis er det blevet godt nu ;-)

      Slet