fredag den 28. september 2012

Det er blevet såååå fint

Da Thomas og jeg blev gift for 16 år siden fik vi et fint gammelt skab af min mor og hendes mand - det blev så hurtigt døbt bryllupsskabet.

Bryllupsskabet var ludbehandlet og sådan skulle det jo være dengang for 16 år siden men her de seneste år har vi ikke været helt så glade ved det, Thomas ville gerne at vi malede det men det har været mig der har være meget tilbageholdende omkring det for det var jo bryllupsskabet og det skulle helst se ud som bryllupsskabet altid har set ud.

Jeg er så selv blevet mere og mere ked af, at det var ludbehandlet - det passede bare overhovedet ikke ind i vores hjem mere. Jeg har her i blogverdenen set så mange fine skabe og andre fine møbler malet i lyseblå og lyserøde farver, så en dag fortalte jeg Thomas at jeg gerne ville at vi malede bryllupsskabet - men hvis vi gjorde det så skulle det enten være lyseblåt eller lyserødt - den lyserøde var han så ikke helt med på.

Nå men en dag jeg kom hjem fra job, havde Thomas været nede og købe maling - han havde taget min lyseblå Greengate lattekop med prikker med og sagt det skulle være den lyseblå og så var han gået igang med at male skabet.

Ja og nu kan jeg slet ikke forstå jeg skulle være sååååå lang tid om at beslutte mig for at male vores skab for nu er jeg bare såååå glad for det - det er bare blevet så fint og passer perfekt til Greengates latte kopper - det eneste er så at der jo er plads til mange flere :-)




Ja og sådan så bryllupsskabet ud inden det blev malet:


1 kommentar:

  1. Hvor er det bare blevet flot og en super flot lyseblå farve.

    Dejligt med en mand der kan overraske en.

    Ha´en dejlig weekend

    Knus Susi

    SvarSlet