mandag den 3. september 2012

Jeg prøver lige igen

Tja for efterhånden læææænge siden skrev jeg et indlæg om at nu var jeg tilbage igen, hmmmmm det varede så ikke så længe.

Et par dage efter jeg skrev mit sidste indlæg skulle jeg flytte kontor så alt skulle pakkes ned og pakkes ud igen inden jeg gik på ferie et par dage efter - det var noget af en omgang, men jeg kom fint på plads og var for en gangs skyld helt klar til at gå på ferie uden at have totalt stress på fordi jeg ikke kunne nå de ting jeg skulle inden, men da jeg vidste det ville være lidt kaotisk omkring flytningen og ikke helt vide hvornår jeg ville være oppe at køre igen var jeg stort set klar inden flytningen og alt klappede bare så det var bare perfekt.

Jeg havde selvfølgelig planer om at ville lave en masse indlæg om de ting vi oplevede i ferien, men tja det blev så ikke rigtig til noget - øv øv.

Det er efterhånden længe siden ferien sluttede og ingen indlæg fra mig og jeg har heller ikke fulgt særlig meget med i de blogs jeg følger, selvom jeg hygger mig rigtig meget med det - men nu vil jeg altså til det igen.

Vores skøøøønne niece fyldte 11 år i onsdags - tillykke til hende
(det her billede er dog nogle år gammelt)

2 kommentarer:

  1. Også velkommen tilbage her fra mig! :-)
    Og tak for din søde hilsen på min blog. Godt at høre fra dig igen, Lotte!
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet